نرم افزار راهنمای سازمانی برای رستوران ها
جایگزین مناسب منوی کاغذی
آیا از ارائه منوهای کاغذی خسته نشده اید!؟
منوهای کاغذی هرچند وقت یکبار باید دوباره چاپ گردند زیرا
کمبود منوی غذا
فضای محدود منوی کاغذی
بالا بردن تعامل با مشتری
از نظرات مشتری نسبت به غذاها بصورت روزانه مطلع باشید؟
علاقه مندیهای مشتریهای همیشگی خود را بدانید؟
به مشتری توانایی مشارکت در مدیریت رستوران را بدهید؟ مثلا انتخاب موسیقی داخل سالن!
در ادامه قابلیتهایی که برای ارتباط موثرتر مدیریت رستوران با مشتریها توسط کیوسک همراه ارغوان فراهم آورده می شود را مرور می کنیم:
نرم افزار تلفن همراه رستوران برای تلفن همراه
تحویل آسان منو بمحض ورود به رستوران
مشتری می تواند با روشن کردن وایرلس گوشی تلفن همراه خود منوی رستوران را تحویل گرفته و نصب نماید. تا یک منوی بسیار زیبا و کامل از غذاها، نوشیدنیها، دسر و دیگر خدمات رستوران را داشته باشد.
مشتری مطلع در حد سرآشپز
مشتری علاوه بر مرور لیست غذاهای رستوران می تواند جزئی ترین اطلاعات هر غذا شامل مواد استفاده شده، کالری، قیمت، تصاویر و … را نیز مشاهده نماید. حال می تواند با خیال راحت تصمیم بگیرد که کدام غذا ها برایش مناسبتر بوده و آنهارا انتخاب نماید.
دریافت سفارش حتی از منزل
پس از انتخاب غذا مشتری می تواند مستقیما سفارش خود را از طریق برنامه برای صندوقدار ارسال نماید. حتی اگر غذای سفارش داده شده تمام شده باشد کیوسک همراه ارغوان مشتری را متوجه این موضوع کرده تا غذای دیگری را انتخاب نماید.
مشتری حتی در منزل نیز می تواند سفارش خود را به رستوران ارسال نماید.
هر مشتری منتشر کننده منوی شما می شود
اگر منوی شما به اندازه کافی جذاب و کاربردی باشد مشتری پس از خروج از رستوران شما، آنرا نگه داشته و حتی ممکن است آنرا به دیگر دوستان خود نیز ارسال نماید.
یک بازی برای اینکه خاطره انگیز بمانید
با قرار دادن یک بازی جذاب تک نفره یا چند نفره در کاتالوگ نرم افزار تلفن همراه رستوران خود می توانید در زمان انتظار برای سرو غذا، مشتریانتان را سرگرم کرده تا خاطره ای خوش از انتخاب رستوران شما در ذهنشان حک شود.
نظرات مشتریان را بشونید
جمع آوری نظرات و اعتبارسنجی آنها بسیار مهم می باشد. کیوسک همراه ارغوان ارسال نظر بدون ارتباط چهره به چهره مشتری با مدیریت یا کارمندان رستوران را تسهیل می کند. همچنین این توانایی را به شما می دهد که نظرات را راستی آزمایی نیز بنمایید.
مثلا روزیکه انتقادها از سوپ زیاد است متوجه می شوید که مشکلی در سوپ وجود داشته و باید در جهت رفع آن اقدام شود. می توانید به مشتریانی که در آنروز سوپ سفارش داده اند اعلام کنید که جهت جبران آن چه خدمات متمایزی ارائه خواهید داد.
بدین ترتیب هم حس خوب مهم بودن را در مشتری تقویت خواهید کرد و هم نقاط ضعف خود را تبدیل به فرصت و نقطه قوت می نمایید.
مشتری در مشت شما
اطلاعات مشتریان، سفارشهای آنها، تاریخ سفارشات و … همه می توانند شما را در درک بهتر از مشتری یاری نمایند. کیوسک همراه ارغوان تمام این اطلاعات را برای شما جمع آوری می کند و در زمان حضور مشتری در رستوران در سریعترین زمان ممکن آنها را به شما نمایش می دهد. حتی می توانید روی صفحه نمایش رستوران خود حضور مشتری را به وی خوش آمد بگویید!!!
مشارکت دادن نظرات مشتریان در ارائه خدمات
می توانید مشتری را در انتخاب برخی خدمات مشارکت دهید. مثلا انتخاب آهنگی که در سالن رستوران پخش می شود براساس نظرات افراد داخل رستوران.
پنل مدیریت تحت وب برای نرم افزار تلفن همراه رستوران
بهمراه نرم افزار تلفن همراه رستوران یک پنل تحت وب نیز در اختیار مدیریت قرار می گیرد که از طریق آن قادر به انجام موارد زیر می باشد:
بروزرسانی منوی غذاها
از طریق بخش مشاهده غذاها، مدیریت می تواند غذای جدید تعریف یا غذاهای موجود را بروزرسانی نماید.
ارسال پیام به مشتریان
مدیریت می تواند در هر زمانی برای مشتریان پیام بگذارد. این پیام می تواند برای مشتری خاص یا کل مشتریان باشد! پیام در زمانیکه مشتری خود تنظیم کرده است بصورت نوتیفیکیشن به وی نمایش داده می شود.
ارسال پیام بصورت نوتیفیکیشن حس تجاوز به حریم خصوصی را که در سایر موارد اطلاع رسانی (پیامک، وایبر، تلگرام و …) وجود دارد، نخواهد داشت.
مشاهده نظرات مشتریان
مشاهده نتیجه نظرات مشتریان درباره رستوران و یا هریک از غذاها در پنل مدیریت قابل مشاهده می باشد.
برگزاری نظر سنجی
مشتریان میتوانند نسبت به سفارش های دریافتی خود در نظر ینجی شرکت کنند.
تمام حقوق مادی و معنوی برای تیم برنامه نویسی راهنمای سازمانی محفوظ است.
پیاده سازی و برنامه نویسی توسط اکسین سافت